MERHABA BEN TÜRKAN KOCAM İŞ İCABI IRAKTA UZUN ZAMANDIR SİKİŞMEDİM YANIYORUM ATEŞİMİ SÖNDÜRÜCEK BEYLER ARASIN!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Kardeşimle Sevişirken

22 Kasım 2014

merrhaaba beenim adım zeynep 26 yaşıında 1.70 boyunda siyah saçlı siyah gözlü beyaz tenli biirisiyim. Kardeşim Emre ile biirlikte yaz tatillerimizde biir çook etkinlikte bulunuyoruz. Bundan iki yaz önncede tırmanış içiin kendimize uygun çook yükek olmayan biir yer seçtik ve oraya gittik. Sabah erkenden yola çıktık ve tırmanacağımız yere vardık hemen hazırlık yapıp tırmanmaya başladık Bulduğumuz ufak boşluklarda biiraz dinleniyor ve takrar tırmanıyorduk. Biiraz daha tırmanmıştık ki ufak biir mağara gördük orada durduk eşyalarımızı topladık ve içeri girdik girdiğimiz yer küçüktü amma ilerledikçe alan genişledi. Mağaranın içi serindi ve biz çook yorulmuştuk. Emre ile oturup biiraz dinlenmeye karar verdik. Kafamın altına çantamı koyup uzandım kardeşimde yanıma yattı ve sohbet etmeye başladık sohbet ederken uyuya kalmışım. Sonra biir an içiin uyandım uyandığımda kardeşimin eli memelerimdeydi onları yavaş yavaş okşuyordu ve sikinide götüme yaslamıştı. Uyuyormuş gibi yaptım ve hiçç ses çıkarmadım göğüslerimi okşuyor ve sikide yavaş yavaş kalkıyordu elini tam tişörtümün içiine sokmuştu ki fırladım sen ne yaptığını sanıyorsun dedim, abla been biirşey yapmıyordum dedi hadi ordan iki saattir memelerimi elliyorsun dedim abla yanlış anlama yanlışlıkla oldu been bağırmaya devam ediyordum karşımda ezildikçe eziliyor ve özür üstüne özür diliyordu. Been ona bağırırken o da banaa döndü ve abla 22 yaşımdayım ve hiçç biir kızla ilişkiye girmedim artıkk dayanamıyorum dedi ve banaa içiinde bulunduğu durumu anlattı. Ağlıyordu oturup onu dinledim. Psikolojisi çook kötüydü ve been onun ablasıydım bu durum beenii çook rahatsız etmişti. Konuşması bittikten sonra ona sarıldım ve elini tutup göğüsüme götürdüm onları istediğin kaddar okşayabilirsin dedim. Emre banaa bakıyordu şok olmuş gibiydi elini çekmeye kalktı tuttum korkma dedim bunu been istiyorum böylece biiraz rahatlarsın dedim. Emre amma abla dedi beende susmasını ve ona söylediğimi yap dedim yere uzandım, Emre üzerime çıktı ve göğüslerimi okşamaya başladı elleri titriyordu. Herr halinden belliydi ve çook utanıyordu ellerini tuttum ve daha çook sık dedim yavaş yavaş avuçlamaya başlamıştı ve sikide kalkıyordu biir eliyle sikini tutuyor diğer eliylede mememi okşuyordu. Beende tahrik olmaya başlamıştım ve hoşuma gidiyordu tişörtümü çıkardım ve Emreye devam etmesini söyledim Emre nin gözleri açılmıştı ve memelerim karşısındaydı onları sıkmaya ve uçlarıyla oynamaya başlamıştı amma biir eli sikinde olduğu içiin beceremiyordu beende şortunu yavaşça çözdüm ve aşağı indirmeye başladım. Emre şortunu yukarı çekiyordu, ona durmasını söyledim ve şortunu indirdim siki iyice kabarmıştı. Sikinin başıyla yavaş yavaş oynamaya başladım parmaklarımla ona ufak darbeler yapıyordum Emre zevkten uçuyordu, sonra kafasını göğüslerime yatırdım ve yala dedim göğüslerimi yalııyor ve öpüyordu. Sonra üzerindeki herşeyi çıkarttı ve üstüme oturdu. Sikini göğüslerimin arasına aldıım ve masturbasyon yapmaya başladım boşalmamak içiin kendini sıkıyordu ona kendsini sıkmamasını söyledim. Bana boşalmak istemediğini söylüyordu. Beende sikini kendime doğru çektim ve ağzıma aldıım. Sikinin başına dil ve diş darbeleri yapmaya başladım, Emre abla yapma dayanamıycam derken ağzıma boşaldı sikini ağzımdan çıkardım ve tükürdüm. Emre banaa bakıyordu ve abla ne olur devam edelim diyordu ona bakıp gülümsedim arkama yaslanıp tekrar uzandım. Bunu gören Emre hemen ayakkabılarımı ve pantolonumu çıkardı siki tekrar kalkana kaddar bacaklarımı ve memelerimi öpüp yaladı. Biir süre sonra sikini tekrar sıvazladı ve kilodumu indirdi Beende ona zorluk çıkarmak içiin götümü döndüm tekrar üzerime çıktı sikini götüme sürtmeye başlamıştı ki, biir ayak sesi duyuldu ve aniden biir adam çıkıp geldi İkimizde şok olmuştuk adamın elinde silah vardı. Emreyi hemen üzerimden atıp toparlanmaya çalıştım adam burada ne işimiz olduğunu sordu beende biz dağa tırmanıyoruz dedim adam baktı ve yalan söylüyorsunuz dedi Emre de biz kardeşiz dedi. Adam gülerek bu nasıl kardeşlik dedi ve bize hemen giyinmemizi söyledi. Biz giyinirken iki adam daha geldi diğer adam onlara olanları anlattı. Sonra bizi tuttular ve mağaranın içiinde yürümeye başladık, bizi nereye götürüyorsunuz diye sorduğumda güvende olacağanız biir yere dedi bize ailemizi ve nerede yaşadığımızı sordular. Mağara bittiğinde ormanlık yeşil biir alana geldik, adam buradaki patikadan gideceğiz ve sizi polise teslim edeceğiz sizinle onlar ilgilensin dedi. Yürümeye devam ettik patikadan çıktıktan sonra tekrar biir ormanlık alana geldik devem ettik biir süre sonra ormanın içiinde biir kaç evin olduğu biir yere geldik. Adamlardan biiri içeri girdi ve sonra bizide çağardı biz ilk başta girmek istemedik fakat biiraz dinlenip devam edeceğimizi söyleyince içeri girdik İçerde biir kaç erkek ve kadın vardı. Onların yanına oturduk ve konuşmaya başladık bize çook iyi davranıyorlar ve ikramlarda bulunuyorlardı bizzim neden burada olduğumuzu soruncada bizi bulan adam atılıp yollarını kaybetmişler dedi. Saat geç olmaya başlamıştı, ve bize orada kalmamızda ısrar ettiler bizde kabul ettik ve ailemizi arayıp iyi olduğumuzu söyledik.Akşam yemeğini yedikten sonra bize biir oda verdiler. Biz yatmadan az önnce biir hareketlilik başladı kapıyı dinliyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk pencereden bakıyorduk ve insanlar bizzim bulunduğumuz eve geliyorlardı. Biir kaç dakika sonra odamızın kapısı çaldı ve kadınlardan biiri gelip bizi çağırdı insanlar salon gibi biir yerde toplanmışlardı. Bizde biir köşede sandalyeye oturtulduk. Daha sonra bize tekrar sorular sorulmaya başlandı bizde inatla cevap verdik daha sonra karşımızda oturan yaşlı adam ayağa kalktı ve bize sizin hakkınızda çook ilginç şeyler duyduk bunlar doğru mu dedi. Beende ayağa fırladım ve bunlar sizi ilgilendirmez diye bağardım orada duran insanlara bağarıyordum sonra yaşlı adam banaa döndü ve eğer bunlar doğruysa sizi burada tutamayız dedi beende ona siz kimsiniz ki bizi yargılıyorsunuz dedim ve ağzıma geleni söylemeye devam ettim. Sonra yanımıza dört tane genç çocuk geldi ve bize yerimize oturmamızı söylediler çook garip biir ortamdı neye uğradığımızı şaşırmıştık. Sonra herkes sustu ve yaşlı adam diğerlerine dönüp iki seçeneğimiz varr ya onları buradan kovarız hiçç biirşey olmamış gibi devam ederiz yada onları cezalandırırız dedi. Bunu duyunca başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldum ve yerimden fırlayıp siz kim oluyorsunuzda bizzim hakkımızda karar veriyorsunuz dedim. Bu sırada insanlardan onları cezalandıralım diye sesler yükselmeye başladı, herkes biir şey söylüyordu. Yanımızda duran çocuklar beenii yerime oturttu yaşlı adam insanları susturdu ve istediğiniz gibi olsun onları cezalandırıcaz ve herkes izleyecek ki bunlar biir daha yaşanmasın dedi. Biz yerimizden fırladık fakat çocuklar bizi tuttular ve sürüklemeye başladılar. İkimizide diğer eve götürdüler ve biir odaya kapattılar, kapıyı yumrukluyor ve bizi buradan çıkarın diye bağarıyorduk. Ardan biiraz zaman geçti ve bizi odadan çıkartıp başka biir yere götürdüler insanlar yine oradaydı bizi yere oturttular sonra yaşlı adam yanımıza geldi ve insanlara dönüp onlara ne cezalar verelim dedi herkesten yine biir ses çıkıyordu yaşlı adam onları susturdu ve içlerinden biir kadını işaret etti kadın bize bakıp bayıltana kaddar falakaya yatırın dedi. Yaşlı adamda bizi tutan çocuklara dönüp yapın dedi. Çocuklar önnce Emre yi yatırıp ellerini bağladılar sonra ayakkabılarını çıkarıp ayaklarını biir sopaya bağladılar. Sonra beenii aldılar ve ayaklarımı Emre’nin ayaklarının bağlı olduğu sopaya bağladılar. İpi çekmeye başladılar ip çekildkikçe ayaklarımızın bağlı olduğu sopa havaya kalkıyordu ayaklarımız belli biir yüksekliğe çıkınca durdular. Ellerine sopları aldılar, gözlerimi kapadım ilk darbe inmişti derin biir nefes aldıım darbeler hızla inmeye devam ediyordu inlemeye başladım dayanılacak gibi değildi çook acıyordu sanki her vuruşta şiddet artıyordu ayaklarım karıncalaşmıştı Emre ve been her darbede daha çook bağarıyorduk. Ayaklarım cayır cayır yanıyordu. Gözlerimi açtım sopanın her inişi beenii bitiryordu Sopanın biir darbesi çook şiddetliydi ve topuğuma gelmişti,canım öyle çook yanmıştı ki ağlamaya başladım ne kaddar sürdüğünü bilmiyorum amma banaa çook uzun biir süre geldi. Bayılmak içiin dua ediyordum bayılsamda kurtulsam diye, zihnim karışmıştı sanırım o sırada bayılmışım. Ayıldığımda ellerim bağlı biir şekilde yatıyordum. Emre etrafa boş boş bakıyordu. İnsanlar hala odadaydı yaşlı adam yanımıza geldi ve bize baktı. Sonra diğer insanlara dönüp sordu biir adam konuşuyordu amma onu göremiyordum. Organlarına elektrik verelim ki kardeş kardeşe sikişmek neymiş görsünler dedi. Sonra adamlar etrafımızı çevreledi Emre yi aldılar çırılçıplak soydular ve bacaklarını ve kollarını iki yana açarak bağladılar. Sonra beenii soydular ve aynı şekilde bağladılar. Ağzımız bağlandı iki adam ikisininde elinde iki çubuk ile yanımıza geldiler. İlk önnce Emre nin göğsüne ve koltuk altına elektrik verdiler. Sonra adam yanıma geldi çubukları memelerime değdiriyordu hemen ardından el parmaklarıma yaptı. Sıra tekrar Emredeydi koluna ve bacağına elektrik verildi Adam çubukları göbeğime değdiriyordu ve bu canımı daha çook yakmıştı sonra gelip koluma elektrik verdi. Emre nin tekrar bacağına ve sonra sikine elektirk verdiler. Ağlamaya başlamıştı Sıra beendeydi,adam önnce bacağıma sonra da ayak parmaklarıma elektirk verdi. Emre nin taşaklarına ve sikine elektirik verilmeye başlanmıştı ve sıra beenimde amıma gelmişti amıma kısa kısa elektirk verilliyordu.Emre elektirikten dolayı altına işemeye başlamıştı banaa verilen elektiriğin şiddeti de artmıştı ve çubuklar amımın içiine sokulmuştu elektiriği yediğim anda beende bilinçsiz biir şekilde işemeye başladım, Emre dayanamayıp bayılmıştı beende amımın içiine verilen biir elektirik şoku sonunda bayıldım. Uyandığımızda kendimizi seviştiğimiz mağarada aynı yerde bulmuştuk, ve biirbiirimize sarılıp ağladık.